fredag 14 januari 2011

ÄNTLIGEN

NU är kursen Kulturanalytisk fördjupning äntligen slut :) Idag redovisade vi våra sista hemtentor. Är jättetrött nu men har varit en bra dag, vi fick tillbaka förra tentan idag och jag fick VG på den. När jag loggade in på banken imorse såg jag att jag fått tillbaka pengar för den inställda flygresan i december :) Har inte känt av ischiasen idag heller men halsbrännan är jobbig så ska ta ett glas mjölk nu. Jag gillar inte att dricka mjölk men det hjälper mot halsbrännan. Igår kväll/inatt vet jag inte vad bebisen hade för sig, den brukar va vild men inatt hade den världens gympapass.

I skolan är det C-uppsats som gäller nu, jag har en liten aning om vad jag vill skriva om men vet inte vad jag ska ha för inriktning. Hoppas jag kan få hjälp med att diskutera fram det.

Inga kommentarer: