torsdag 13 januari 2011

3 månader kvar

Det är ett väldans liv därinne i magen nu, det puffar från alla håll. Idag är det förresten exakt tre månader kvar till bf. Jag hoppas att månaderna går fort men hösten har ändå gått relativt fort. Är glad att jag mår och har mått så bra hittills. Är även glad att jag ärvt mitt blodtryck från pappa och inte mamma. Hela mammas familj har farligt högt blodtryck, så det var väl delvis därför mamma fick en stroke. På senaste kontrollen i måndags hade jag knappt 70 i under tryck så barnmorskan sa åt mig att inte resa mig för snabbt.

Imorgon är sista dagen på kursen vi alla hatat att behöva gå. Idag hade vi redovisning av projektet i Second life och imorgon är det redovisning av sista tentan. Jag har precis skrivit klart den, jag är ju som alltid ute i sista minuten. Det kanske skulle vara bra om jag blev lite stressad ibland så jag får något gjort.

Inga kommentarer: