måndag 24 januari 2011

Nedräkning i veckan

Nu är det en vecka kvar tills jag flyttar hem, ska bli så oerhört skönt. Sova i sin egen säng, kunna gå till köket för att dricka något i bara underkläderna, få läsa min post när den kommer istället för fyra veckor senare osv... Att träffa familjen ligger ju naturligtvis i topp men det vet alla som känner mig. Familjen kommer alltid komma först. Det går inte att jämföra med något annat.

Känns som den här veckan kommer bli lååång, har visserligen en del att göra men ändå. Måste provpacka i princip allt jag har här så jag vet om det kommer få plats, annars måste jag skaffa en låda till som jag kan skicka ner. Har en låda jag kan skicka och jag klarar att ta två väskor på tåget förutom dataväskan. Kommer lämna massor med saker här också, nästan alla köksgrejer får stanna kvar, tar bara med mig kastrullerna, besticken och ett par söta muggar jag köpte förra året. Täcket och kudden slänger jag nog, har köpt båda för några tior på Ikea. Vet däremot inte vad jag ska göra med min madrass, den är nästan ny men jag tvivlar på att den går att sälja.

Inga kommentarer: