tisdag 25 januari 2011

Madrassen är såld

Måste säga att jag är lite förvånad. Jag testade och la ut en annons på blocket igår på madrassen och nu är den borta. Två personer har nu ikväll varit väldigt ivriga att få köpa den. Dom som köpte den prutade inte ens, jag fick de 250 jag begärde :) Får sova på en något hårdare madrass tills jag flyttar men det är ju mitt fel, fast jag trodde inte det skulle gå så lätt. När jag sålde min soffa här uppe i våras var ju iof folk som galna, det ringde flera stycken som försökte övertala mig att de skulle få köpa den istället för den som hade ringt först och var påväg. Hemma hade det varit nästan omöjligt att sälja grejerna till dom priserna men det är ju ett mycket större utbud på begagnat hemma.

Börjar märka att jag är mycket tröttare nu men det är nog en blandning av orsaker. Det trycker redan mot lungorna så min andning är ganska ansträngd förutom nästäppan. Sen sover jag ju inte så bra på nätterna heller. Det hörs tydligen på mig att jag har jobbigt att andas, va en tjej i klassen som sa det idag efter att jag pratat en del på lektionen.

Inga kommentarer: