måndag 10 januari 2011

Tågbiljetten hem köpt

Nu har jag köpt biljett för hemflytten, blir 31/1 så är i Skövde på morgonen den första februari. Hade ett ombokningsvärde värt över 700 kr så behövde inte lägga till någonting på priset :)
Har en del trevliga saker inplanerade i februari redan. Jag ska på teater på Rosers i Skara, mamma och brorsan ska firas vilket betyder restaurangbesök och förmodligen blir det Ullared. Sen blir det ju tätare besök på mvc, varannan vecka. Var där idag och fick höra hjärtljuden.

Har kontaktat SAS ytterligare en gång nu, hoppas på att få tillbaka mina pengar för det inställda flyget när jag skulle hem i december. Det kan tydligen bero på hur lång tid innan man får veta att det är inställt, för mig var det knappt 1,5 timme innan, jag var redan på väg till flygplatsen när jag fick ett sms om det.

Inga kommentarer: