torsdag 20 januari 2011

Csn

Är lite irriterad på mig själv, nä kanske är att ta i lite men... Jag hade nämligen totalt glömt bort att söka studiemedel... Jag sökte bara för höstterminen i höstas eftersom jag inte visste hur det skulle bli nu till våren, detta kom jag på förra veckan så jag gjorde en ansökan i torsdags. Blev ju lite extra besvärligt eftersom jag är antagen till en 30 poängskurs men bara kommer läsa 15 av de poängen, vill att det ska bli rätt från början. Det är ju väldigt petigt med allt sånt. Hade hoppats de skulle hinna ta ett beslut den här veckan men det verkar inte så. Vill ju lämna studieförsäkran så snart som möjligt. Tack och lov har jag lite pengar men hade ändå varit bra att få studiemedlet. Jag klagar inte alls på csn, jag har faktiskt aldrig haft några problem med dem och det brukar gå fort, särskilt om man jämför med andra myndigheter. De måste ha hur många ärenden som helst nu i början av terminen.

Inga kommentarer: