onsdag 29 september 2010

Tacos

Idag har jag äntligen lyckats äta en ordentlig middag. Blev en jätteportion med tacos :) Struntar i om det inte är jättenyttigt, det gick att äta.
Har inte gjort särskilt mycket idag fast jag borde pluggat hela dagen. Har tvättat lite och fikat med Elena, det är typ allt. Är så trött hela tiden att jag inte orkar plugga men jag måste verkligen försöka nu så jag blir färdig till inlämningen på fredag. Längtar bara tills jag får åka hem nästa gång. Ska kolla biljetter nu ikväll, dels till jul och dela till om ett par veckor. Blir ett stopp i Stockholm över dagen påväg hem vid jul. Vi ska gå på Östasiatiska museet och se delar av terrakottarmen :)

Tror förresten att min mobil börjar ge upp :( Segt för det finns inte med i min budget just nu. Har lite pengar över nu men hade tänkt köpa ett gymkort.

Inga kommentarer: