söndag 19 september 2010

Norrut ikväll :(

Nu är snart min helg i Västergötland slut, om fem timmar går tåget tillbaka till Umeå. Helgen blev ju ännu kortare än väntat eftersom tåget var 2,5 timmar försenat. Det får verkligen inte hända nästa gång jag ska hem eftersom jag har en tid på KSS då. Tåget ska vara inne halv tio och jag har en tid där halv tolv.

Idag har vi varit och röstat. jag brukar inte diskutera politik med folk men de flesta vet nog vad jag röstar på ändå. De har gjort ett par jättetabbar men deras grundpolitik är bra. I Sverige är det ändå inte jättemycket som skiljer de två stora partierna men eftersom sossarna samarbetar med vänstern skulle jag aldrig rösta på dem. Så det var allt om det.

Har trots att jag sov jättelänge idag hunnit tona håret också. Det började bli ganska mycket utväxt och vill inte använda så starka grejer nu som det är i blekningar.

Inga kommentarer: