onsdag 15 september 2010

En dag kvar till hemresa

Imorgon får jag äntligen åka hem :) Det retliga är bara att jag egentligen hade kunnat åka redan ikväll, imorgon har vi eget arbete med gruppuppgiften... Vilket i praktiken betyder att vi inte kommer göra någonting för vi inte fått någon uppgift. Tog upp detta problem med läraren inför hela klassen i början av veckan men fick inget vettigt svar och vi har ju som sagt fortfarande inte fått några instruktioner. Känner mig väldigt frustrerad över detta eftersom det kommer bli skitstressigt resten av terminen. Vi har massor schemalagt, jättemycket litteratur, individuella examinationsuppgifter plus detta grupprojekt. Jag hade väntat mig att det skulle vara mycket när det är på c-nivå men att lärarna skiter i allt är inte ok. Jag bor inte 90 mil hemifrån och lånar massor med pengar för sån här skit. Önskar bara någon mer än jag kunde säga ifrån... Ska ge det hela några veckor till men händer inget kommer jag nog hoppa av för det är inte värt det. Jag pluggar ju för min skull/för min familjs skull och vår framtid och då vill jag att det ska ge något.

Inga kommentarer: