tisdag 1 juli 2008

Jobb, jobb och jobb

Är piggare än jag borde va, kan man säga så??? Har jobbat massor det senaste, fick jobba idag också fast jag skulle varit ledig, innan jag är ledig nästa gång kommer jag alltså under nio dagar ha jobbat åtta. Men det är ju mitt fel, kan ju faktiskt säga nej... Det jobbiga med att jobba nu är alla utländska gäster eftersom min engelska är vad den är. Ska försöka bli bättre men vet inte när jag ska hinna, har massor efter mig med arkeologin också, när ska jag göra det? Vill ju hinna ha lite ledigt också men framför allt jag vill hinna träna. Benen är väl ok men andningen vill inte hänga med riktigt, borde nog börja med kortisonet igen men får se hur det är efter sommaren. Funderar på att ta med mig ombyte och se om jag orkar träna lite efter jobbet imorgon, har ju spår precis vid jobbet. Men chansen att jag orkar det efter att knappt suttit ner på en hel dag är väl ganska liten. Borde nog förresten gå och lägga mig nu även om jag inte känner mig så trött, funderar på att kolla lite på någon film, måste bara bestämma mig för vilken, har ju lika mycket beslutsångest inför ett filmval som med allt annat i livet...

Inga kommentarer: