måndag 21 juli 2008

Inget särskilt

Har egentligen ingen aning om vad jag ska skriva idag men det brukar alltid lösa sig... Har inte gjort så jättemycket idag, varit en tur till Lidköping med mamma och lillebror, åt väldigt god glass på ett ställe jag inte hade sett förut, kommer tyvärrr inte ihåg vad det heter. Åt bland annat med smak av vit choklad, den va riktigt god men jag tycker ju visserligen mycket om vit choklad också förutom den man ofta kan köpa bland lösgodis, den borde inte få kallas vit choklad för den är hemsk, vanligtvis iaf.
Sitter just nu och hoppas att jag ska klara mig från en förkylning, känner ett visst obehag i halsen och hoppas verkligen att det inte är en förkylning på gång, fast jag räknar med det eftersom Mikael är förkyld och jag blir alltid smittad så fort någon i min närhet är förkyld.

Inga kommentarer: