tisdag 15 juli 2008

Fått lite gjort idag iaf

Idag är jag ganska nöjd med mig själv, har tvättat ännu mera, städat akvariet och tränat. Tog mig runt min runda på 45 minuter, tror det är rekord, måste kolla hur långt det är... Funderar på vad jag ska göra resten av dagen bara, måste iväg och handla lite men har ingen större lust med det. Har ingen mjölk alls hemma och jag måste ha det på min gröt imorgon annars blir det ännu svårare att få ner den, havregrynsgröt är en av de få saker jag äter fast jag inte tycker särskilt mycket om det. Man kan ju vänja sig vid vissa saker även om man inte tyckt om det från början men jag är inte sån, tyvärr kanske man får säga. Det enda jag vänt helt med är pizza, älskar ju pizza nu men åt det inte alls när jag va yngre, jag brukade skrapa bort allt som va på och äta botten. Japp, jag är konstig... Har väl lärt mig äta vissa sorters sås också iof, men jag klarar inte av bearnaisesås som dom allra flesta verkar gilla, mår tom illa av lukten.
Blev hur sugen som helst på pizza nu... Pizza med färska champinjoner, banan och curry och en stor kall öl, det skulle inte va fel... Är nog ganska hungrig, ännu värre att handla då ju...

Inga kommentarer: