lördag 28 juni 2008

Bio

Oj, vad klockan var mycket redan, fast jag har inte varit hemma så jättelänge, har varit på bio och sett "sex and the city", har aldrig sett ett helt avsnitt av den serien och hade därför inga förväntningar alls men den va riktigt bra, nästan så jag tom blir sugen på att se serien. Kan bara inte förstå att den är barntillåten, resten kan ni räkna ut själv...

Känner mig allderles för pigg för att sova, dessutom har jag jättesvårt att komma hem och lägga mig med en gång, vill sitta en stund för att få lite lugn även om jag inte på något sätt varit stressad. Va riktigt synd att det skulle börja regna på eftermiddagen, hade varit kul att ha sommarkläder på sig ikväll, fick bli jeans och "skinnjacka" istället, känns inte något vidare somrigt. Ska nog iaf plocka fram lite andra kläder någon dag och hoppas att det finns något jag fortfarande kommer i... Måste börja träna på allvar nu snart om jag ska kunna ta mig runt tjejmilen på den tid jag vill, är faktiskt lite stolt för jag har iaf fått riktigt mycket starkare benmuskler :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har oxå svårt att förstå att filmen är barntillåten men den var bra och det blev en trevlig kväll med god mat, drink o bio. Ha en bra dag

Anonym sa...

Vi får ta en sex and the ciry-kväll hos mig någon dag så kan vi se valda avsnitt ifrån alla säsonger. Annika har ju inte sett ett enda avsnitt övh! :)