måndag 7 juli 2008

Dom har ju riktigt bra koll...

Regn i massor idag också men iaf inte lika kraftigt på eftermiddagen och nu ikväll så idag gick det faktiskt att träna, är riktigt stolt över mig själv för jag tyckte det gick helt ok :) Försökte tänka på hur jag andades hela tiden, tror det hjälpte lite, hoppas verkligen det håller upp någon timma om dagen så jag hinner ut.

Blev riktigt förvånad nu ikväll, dom ringde från radiotjänst och frågade varför inte vi betalade tv-avgiften, om vi inte tyckte det var intressant eller va fan det nu va, skulle gissa att jag lät något förvånad då eftersom vi alltid betalt den. Dom brukar ringa någon gång om året för att fråga varför inte Mikael betalar den (eftersom den står i mitt namn) men nu såg dom tydligen inte att vi betalde den alls förrän hon kollade nogrannare, hon kunde alltså se att vi är sambos men var tvungen att söka på mitt namn för att få fram att vi faktiskt betalar och då lät hon ganska förvånad, måste varit lite pinsamt med tanke på hur hon började samtalet...

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, okej? De är verkligen rubbade med andra ord.