lördag 5 juli 2008

Trevliga dagar

Nu är jag iaf allt annat än pigg, gick helt ok att jobba så många dagar i rad men igår em började tröttheten komma när jag väl slappnade av. Antar iof att värmen gör sitt också, igår måste det varit närmare 30 grader, nu är det 27 grader här, vet inte hur mycket det var för ett par timmar sedan. Har iaf varit skönt at vara ledig igår och idag, vet inte när jag ska jobba nästa gång nu, lite jobbigt att inte veta men så är det...
Har varit på Axevalla marknad idag, fanns en hel del som var intressant faktiskt men jag har som vanligt jättedåligt med pengar, det blev iaf sockar och en klänning, klänningen är visserligen lite för stor men ska försöka sy in den lite, den var precis vad jag letat efter så jag ska plåga mig själv en stund med att sy... Blev lite shopping igår också, hittade jättefina underkläder på Gina Tricot i Lidköping, tunna spetsunderkläder, de fanns i flera fina färger men det blev svart till slut, behövde verkligen inte mer underkläder men... Älskar fina underkläder...

Kände mig väldigt lyxig igår, var bjuden på "lunch" på Götdala herrgård, var skagentoast till förrätt, oxfile, ris, grönsaker och rödvinsås till huvudrätt och glass med jordgubbar till efterrätt, sen åkte jag till Lidköping där jag blev bjuden på en jättegod bakelse, var en prinsessbakelse fast den var inte gjord riktigt som vanligt :) Kanske vid närmare eftertanke var maten som gjorde att jag blev jättetrött igår, väl hemma igen grillade vi också och det blev ännu mer jordgubbar :)

Inga kommentarer: