måndag 14 juli 2008

Ny vecka

Skönt att vara ledig idag, har jobbat hela helgen så har väl knappt tänkt på att det varit helg. Tur att jag varit ledig idag för har mått lite konstigt, varit tung i huvudet och inte orkat något, hade tänkt göra massor men det får väl bli en annan dag, har iaf tvättat lite och gjort en lasagne, tyvärr blev jag inte helt nöjd med den, skulle haft en annan ost.
Sitter just nu och dricker kaffe i hopp om att det ska hjälpa, kommer väl inte kunna sova på länge men om det hjälper så gör det inget, har två tidningar att läsa så... Fick glamour i brevlådan idag, blev riktigt förvånad när jag även fick det linne som jag sett skickades med tidningen som finns i affärerna, när man prenumererar får man ju vanligtvis inte alla de där "presenterna", blev glad iaf för det va snyggt, måste bara va tråkigt för alla som inte har storlek 36... Va för övrigt ett intressant nummer, mycket av höstens mode, inte för att jag längtar efter hösten men är ju alltid kul att se vad som kommer finnas i affärerna.

Inga kommentarer: