torsdag 2 januari 2014

Boktips

Ibland märks det lite mer att jag är småbarnsmamma, som idag när jag handlade på City gross. Jag och barnen var och hälsade på mina föräldrar idag och jag passade då på att handla lite där eftersom jag hört att många föräldrar tycker att deras blöjor är jättebra, nu ska vi skaffa oss en egen uppfattning om det :)


Det kommer hemskt mycket reklam till mejlen och ofta tittar jag inte ens på den. Jag har rensat massor men vissa vill jag ha nyhetsbrev från. Idag hade det kommit ett från Bokus där jag fick se en ny bok av Ann Cleeves. Jag har läst: Svart som natten, Vita nätter, Rött stoft och Blå gryning av henne och tycker att de är jättebra. Jag har inte så mycket tid till att läsa men jag skulle gärna läsa fler böcker skrivna av henne. De jag nämnde ovan kan jag verkligen rekommendera.



Inga kommentarer: