söndag 4 oktober 2009

Ska äta snart

Det luktar väldigt gott här nu, håller på att koka rödbetor :) Annars har jag inte gjort så mycket idag, va ute på en liten promenad för att försöka hitta en brevlåda som töms idag men borde ju förstått att det inte är som hemma, de två som över huvud taget tömdes idag på gångavstånd härifrån tömdes redan klockan ett. Så jag har brevet med mig hem igen, kan ju lika gärna posta det imorgon då så blir det inte lika fuktigt. Idag är faktiskt första dagen på länge här som det är dåligt väder. Det blåser, regnar och är bara någon plusgrad.

Har förresten köpt biljetter till Michael Jackson "filmen". Tyckte den kunde va rolig att se, gillar ju hans musik. Mikael följer med men vet inte hur intresserad han är egentligen. Börjar bli väldigt mycket jag ska hinna med nästa gång jag åker hem, men det mesta är kul som tur är, bland annat en julmarknad och ikea.

Inga kommentarer: