fredag 9 oktober 2009

Choklad :)

Är seg idag, har haft lite lite huvudvärk i nästan en vecka men vet inte varför, finns en del olika saker det kan bero på. Kan va det jag skrev om i förra inlägget, kan va att jag är konstant täppt i näsan, kan vara att jag är spänd i axlarna mm. Eller troligtvis en mix av allt.

Nu sitter jag och funderar på om jag ska orka cykla lååångt för en spelkväll (sällskapsspel), behöver verkligen göra något men är jobbigt att ta sig dit och hem. Oavsett ska jag köpa godis eller för att vara mer specifik choklad, jag är väldigt sällan sugen på det men dom pratade massor om och åt choklad på tv imorse. Jag älskar vit choklad men det är nästan lite svårt att hitta. Den så kallade vita chokladen som finns bland lösgodis fattar jag inte varför man tillverkar, den är helt enkelt vidrig. Gillar inte heller när dom blandar med jordgubbar och allt vad det nu är, det ska va ren vit choklad, därför köper jag vit blockchoklad, den är god :) Annars gillar jag ljus choklad, Marabou med mandel och russin är väldigt god, gillar nougat i choklad också man avskyr när det är likör eller nåt liknande i.

Nä, nu ska jag duscha hämta min tvätt och troligtvis blir det spelkväll, behöver komma ut. Blir väl till att köpa ett par öl och som sagt choklad på vägen.

Inga kommentarer: