onsdag 21 oktober 2009

Dagens planer

Känner mig ganska trött fast att jag sov ovanligt bra inatt, men det finns vissa förklaringar iaf, om jag ska uttrycka det fint är det den tiden i månaden som de flesta tjejer inte gillar så mycket. För min egen del märker jag inte va det så mycket längre, när jag var yngre däremot hade jag så ont att jag knappt kunde stå rakt. Nu blir jag bara trött och väldigt godissugen. Fick precis ett erbjudande att vara med och se på film hemma hos någon ikväll men vet redan nu att jag inte kommer orka det, måste dessutom förbereda mig för ett seminarium imorgon.

Har precis hämtat lite tvätt från tvättstugan och ska städa lite här eftersom jag får momentets hemtenta imorgon och vill inte ha något som tar uppmärksamheten ifrån den eftersom jag vill göra så mycket jag kan på den redan imorgon. Måste ju lämna in den redan på måndag eftersom jag inte är här när den ska in. Men den förra skrev jag ju på bara några timmar och lyckades få G plus på två av tre delar och G på den sista. På ett sätt är jag glad att det va en lätt tenta men man undrar nästan om den inte va lite för lätt när jag fick det resultatet när jag skrev nästan nio sidor på bara några timmar utan att vara särskilt påläst.

Allra först nu ska jag gå iväg till närmaste ica och handla något gott att äta idag, har lax hemma men det har jag redan ätit flera gånger den här veckan. Känns som att jag ätit jättelyxigt det senaste, mycket lax och fläskfile men det har varit billigare än att köpa exempelvis köttfärs... Låter kanske konstigt men det är faktiskt sant. Nu däremot blir det nog köttfärs om det finns någon färsk, man kan ju göra ganska mycket av det.

Inga kommentarer: