torsdag 1 oktober 2009

Förtydligande

Är väl typ en vecka sen jag skrev ett inlägg här om pengar och lycka, det var oerhört dumt gjort. Vid det här laget borde jag veta att folk bara skummar såna texter och sen tolkar det i svart eller vitt, det i sig är sorgligt, det mesta i livet är faktiskt gråsonen där emellan. Läser man noga borde man fatta. Men för att förtydliga, det jag menade med mindre pengar var INTE att bo på gatan utan snarare medelsvensson (i Sverige, för att var övertydlig) om det nu finns någon sådan, jag undrade helt enkelt varför inte det duger. Jag skrev "måste man ha den FINASTE bilen, villan" etc. Som sagt, tycker det är hemsk sorgligt att bara se världen som himmel eller helvete... Då kommer man troligtvis ägna hela livet åt att finna något som egentligen inte finns. Men nu får det vara slutdiskuterat.

Inga kommentarer: