måndag 26 oktober 2009

Redan klar

Vad jag än gör nu så får jag inte lägga mig ner, då somnar jag direkt. Satt uppe till tre inatt och skrev på min tenta och sen sov jag typ fem timmar innan jag vaknade och inte kunde somna om trots att jag va jättetrött. Men nu är tentan inlämnad och jag har lämnat tillbaka en del av alla böcker. Den ska ju egentligen inte va inne förrän på fredag men då är jag hemma :) Tror aldrig jag varit klar med en uppgift så långt i förväg, jag brukar ju alltid hålla på i sista minuten. Jag brukar ju göra bättre ifrån mig när jag varit pressad så får väl se hur det går den här gången när jag inte varit det. Hade ju inte behövt sitta uppe så långe inatt men när det flyter på är det lika bra att fortsätta.
Nu ska jag städa lite här och packa, sen blir det tv :)

Inga kommentarer: