tisdag 1 september 2009

Stressigt det senaste

Nu var det VÄLDIGT länge sedan men det beror på att jag helt enkelt inte har internet och kommer inte ha det på några veckor till. Nu sitter jag i en av skolans datasalar. Det har hänt ganska mycket de senaste veckorna och mer om det kommer så fort jag har internet själv. Men lite kort så har jag tillbringat en vecka på Rhodos, när jag varit hemma en dag bar det iväg till Umeå med mitt flyttlass men jag åkte med till Skövde igen och var hemma en dag för att sedan åka till Stockholm. Tjejmilen klarades av i söndags men med ett inte allt för bra resultat tyvärr. Direkt efter tjejmilen flög jag till Umeå där jag befinner mig nu och andra skoldagen är avklarad.

3 kommentarer:

Corleonia sa...

Hej!
Kul att du kommit igång med skolan :) Hoppas allt fungerar bra och att du hittar allt, Umeå är ju en vacker stad!
Ha det gott!

Jennika sa...

Umeå, d va verkligen inte nästgårds ;) Hoppas du trivs bra och att allt är bra med dig :)

Therese sa...

Nä det är ju inte det men det får väl gå bra trots att det är 90 mil hem. Allt är bra :) börjar lära mig hitta dit jag måste nu ;)