fredag 25 september 2009

Första tentan klar

Nu är den första tentan inlämnad, hoppas den blev ok. Naturligtvis började word trassla när jag skulle skriva det sista så det var bara att bege sig till skolan och skriva klart där. Men nu är det klart :) Firade med en liten tur på stan, hade fått pengar av mamma att köpa en tröja för och hade tur, fick den sista i den storleken :) Sen hade hm ett erbjudande på mascara så fick en från isadora för 29 kr, va lite komiskt för jag hade letat bland hm:s mascaror eftersom de både är billiga och bra men det fanns bara svart-brun kvar. Köper nästan aldrig någon annan mascara än deras numera eftersom den är så lätt att tvätta bort, dessutom ska man inte använda en mascara mer än tre månader pga alla bakterier som finns runt ögonen och då blir det dyrt att köpa mascaror för 100-200 kr så hm:s för 49 är jättebra. Gör visst lite reklam nu ;)

Funderar lite på vad jag ska göra imorgon, ska försöka komma ihåg att köpa ättika iaf, luktar inte så gott här. Imorgon kväll är det fest :) Har varit fest alla lördagar jag varit här :)
Måste köpa pärmar också, har redan hur mycket papper som helst. Om vädret är ok är det nog lika bra att cykla till coop eller maxi, synd att de ligger åt olika håll, har ungefär 1,5 mil fram och tillbaka så regnar det får det bli en annan dag.

3 kommentarer:

Corleonia sa...

Hej, går det ingen buss?

Corleonia sa...

Glömde säga att jag håller tummarna :)

Therese sa...

Jo, det gör det säkert men jag har inte kollat upp vilken och varifrån än, måste göra det inför vintern när det inte går att cykla.