måndag 9 juni 2008

Fullt

Känner mig aningen irriterad just nu, sitter och letar hotel i Stockholm och det går allt annat än bra, precis allt verkar ju vara bokat redan, hade det varit bara jag eller bara jag och Mikael hade det inte varit lika besvärligt men nu är det ytterligare fyra personer *suck* och alla kommer bli jättebesvikna på mig om jag inte ordnar något och klaga på att jag är sent ute (ska dit sista helgen i augusti). Funderade ett tag på att åka över dagen istället men då kommer alla bli besvikna för det istället. Dessutom måste jag hämta ut min nummerlapp och det är väl inte att rekomendera att göra det på söndagen, kommer va hur mycket folk som helst som ska göra det då. Fattar inte varför dom inte kan skicka hem nummerlappen, skulle gärna betala några tior för att få den hemskickad. Aja, får väl svära lite till och fortsätta att leta...

Inga kommentarer: