måndag 9 juni 2008

Måndag

Känner mig ganska nöjd med mig själv idag, gick upp i tid, åt en bra frukost för att sedan gå min runda, kände mig tom så ok att jag provade att jogga lite och det gick bättre än väntat, allt cyklande i Visby måste gjort mer än jag trodde. Andningen är det ju visserligen lite sådär med, vaknade inatt av att jag inte fick någon luft, va jättelänge sedan det hände sist. Hur som helst kändes det jätteskönt att röra på sig, va lite rädd att skorna skulle va obekväma för de gånger jag använt dem har jag fått ganska ont men kände ingenting idag, hoppas verkligen det inte bara var idag för jag förväntade mig ett par riktigt bra skor när jag köpte dom.
Har även hunnit med att putsa alla fönster idag, var välbehövligt... Nu ska jag bara tvätta lite också eftersom det inte blivit gjort än. Borde gå och handla också, eller så tar jag bilen fast det är jättenära för det är tunga grejer och jag har punka på cykeln, måste få den lagad snarast...

Inga kommentarer: