lördag 21 juni 2008

Trött, eller inte...

Hade tänkt gå och lägga mig nu men är nog allderles för pigg, har varit jättetrött idag (men inte bakfull som så många andra), kom upp sent imorse och sov ett par timmar förut så det blir nog svårt att sova inatt. Antar att det är veckans sömnbrist som märks än. Hoppas inte den kommande veckan blir likadan men jag ska jobba mer här i Skövde då så det blir inte lika tidigt. Har knappt gjort någonting idag, borde ha gjort massor men så är det alltid, ju mer jag har att göra desto mindre gör jag, är hopplöst att vara sån.

Såg förut att det kommer släppas en dvd med "en fyra för tre", älskade den serien så jag bara måste köpa dvd:n :) Funderade på hur länge sedan det var den gick på tv egentligen, måste varit mitten på 90-talet eller strax därefter.

Inga kommentarer: