tisdag 10 juni 2008

Bra dag

Har äntligen hittat ett hotel men tappat räkningen på hur många ställen jag frågat på, det blev i Årsta, är ju ok i avstånd iaf och framför allt ok i pris.
Har haft besök av Johanna och Theodor idag, så jag fick mysa lite med Theodor eftersom Mikael och Johanna spelade :) Blev tacos till middag idag, riktigt gott, va ju faktiskt ett tag sen nu, iaf som det va lika gott, köpte det någon gång i Visby men det höll inte riktigt måttet då enligt mig. Funderar på om jag ska se "mitt stora feta grekiska bröllop" sen, funderar på om jag sett den förut, kan ju sällan koppla ihop namnen och handlingen så det blir väl en glad överraskning. Såg att "40 days and 40 nights" går ikväll också, den vet jag faktiskt att jag sett, har sett den flera gånger dessutom, tycker den är ganska bra.

Funderar på vad man ska hitta på på midsommar, vi brukar aldrig göra någonting... Har iof fått en fråga i år men inget är bestämt än, skulle va kul att göra någonting och inte bara sitta hemma som vanligt...

Inga kommentarer: