torsdag 19 juni 2008

Vill ha godis

Är jättetrött idag men har inte sovit mer än fem timmar på nätterna den här veckan, har gått ganska bra ändå ända till idag men sov en stund på soffan förut. Har jobbat i Skara hela veckan så inte varit hemma så mycket. Sitter och funderar på hur mycket ork jag har nu, är nämligen väldigt sugen på godis, va länge sedan jag var det nu men orkar jag gå till maxi och köpa godis? Skulle vilja köpa färg till håret också, tänkte bli blondin snart :) Men jag måste köpa avfärgning och färg så det blir lite dyrt, fast visserligen inte hälften så dyrt som att låta en frisör göra det och jag har aldrig haft några problem att få det snyggt själv. Folk verkar tycka att jag är dum som gör det själv men varför skulle det va farligare att bleka håret själv än låta någon annan göra det, så länge man följer alla instruktioner. Har gjort det själv en gång om året i tre år nu och om jag får säga det själv har det blivit väldigt bra.

Inga kommentarer: