fredag 22 februari 2008

Fredag

Det är fredag nu igen, önskar verkligen att tiden kunde låta bli att gå så fort, jag hinner lixom inte med... Hoppas för övrigt på att få in lite pengar idag, äger inte ens hundra kronor och känner mig jättefattig.
Har mycket jag behöver göra nu förutom att plugga, måste städa för det ser ut som fan här och tvätta för det blev aldrig någon vanlig svart tvätt sist. Av någon konstig anledning äger vi båda två nästan enbart svarta kläder, fast jag försöker att klä mig i mer färg numera, på gymnasiet såg nog nästan ingen mig i något annat än svart, vet att jag kom helt klädd i vitt på skolavslutningen i tvåan och folk tittade som dom aldrig sett mig förut. Har hur som helst tänkt köpa ett par toppar senare idag, (japp utan pengar) har ett tillgodokvitto på Gina Tricot som jag är rädd att jag kommer förstöra eller tappa bort om jag inte använder det. Fick det när jag handlade för halva beloppet av ett presentkort, hade hoppats att de bara skulle ändra beloppet på presentkortet för det är ju lite lättare att hålla reda på. Brukar visserligen trots min oordning att hålla ordning på mina papper men kvitton bleknar ju också.

Nu till något helt annat, fick precis höra att en gammal skolkompis förlovat sig, spännande, jag är lite förvånad men antar att det är för att deras föräldrar ville det, hon har nämligen aldrig gjort någonting själv eller av egen vilja. Eller så vill hon flytta ihop med sin kille och måste gifta sig först, dom är nämligen väldigt kristna.
Aja, själv har jag ju varit förlovad i snart fyra år men det finns inga planer på bröllop än, vet att folk var förvånade när vi förlovade oss, tror inte att någon trodde att det skulle hålla eftersom jag var nitton och Mikael sjutton.

Inga kommentarer: