onsdag 13 februari 2008

Alla hjärtans dag imorgon

Jag är jättetrött idag också, inget ovanligt, men idag har jag inte mått så bra, började redan igår kväll har ingen aning om varför men nu är det som tur är bättre. Kan bero på stress, vet att jag är jättelångt efter men hinner inte plugga just nu och när jag kommer hem orkar jag inte. Vill ha lite energi ett par dagar nu så jag hoppas det inte kommer tillbaka, imorgon är det ju alla hjärtans dag som jag numera tycker är ganska trevlig men när jag var yngre/gick i skolan kände jag mig ensammast i världen då. Jag och Mikael ska gå ut och äta imorgon kväll, blir favoritrestaurangen här i Skövde.
Vill ha energi på fredag också eftersom det troligtvis blir kåren då, ska bli kul, har inte varit där sedan i höstas, ska inte vara några problem att komma in har dubbelkollat (jag är ju inte student här i Skövde längre...).

Ska nog gå och lägga mig och läsa lite nu, håller på med fjärde Harry Potter boken.

Hoppas mina vänner och läsare får en trevlig alla hjärtans dag.
Många kramar från mig.

Inga kommentarer: