torsdag 24 februari 2011

Bättre svar

Ok, jag nöjde mig inte med svaret jag fick utan ifrågasatte det, nu har jag fått ett nytt svar. Om jag läser på ett program och har studiemedel på våren och sedan igen på hösten så ska SGI:n vara skyddad automatiskt. Det svaret gillade jag mycket bättre och det låter faktiskt mycket mer logiskt. Jag är bara så jäkla rädd att göra fel och sedan bli återbetalningsskyldig. Nu ska jag försöka få reda på vad det är för papper jag ska fylla i. Känns som det börjar bli lite bråttom med tanke på vilka handläggningstider de kan ha. De papper jag fått hemskickade gäller bara de som har ett jobb nu.

Idag är det förresten vecka 33+0, tiden flyttar sig framåt trots allt. Än så länge har jag klarat mig utan bristningar på magen vilket jag är tacksam för. Varken min mamma eller mormor fick någonsin det så jag hoppas jag ärvt det anlaget.

Igår var jag ute på bokrean, alltid lika trevligt :) Fick med mig tre böcker hem igår och det kommer bli minst en till de närmaste dagarna. Lyckades iaf att inte köpa någon kokbok :) Ska försöka låta bli det eftersom jag har så många, den boken som lockar nu är en bok om tecken och symboler. Tycker det låter väldigt intressant, gillar böcker som funkar bra att bläddra lite i men som man ändå kan lära sig något av.

Inga kommentarer: