torsdag 10 februari 2011

Födelsedagar och skola

Har jobbat ett par dagar nu, behöver inte göra det ekonomiskt sett men jag har inget emot att jobba. Har firat mamma lite idag också, hon fyller 59. Det egentliga firandet blir nästa lördag samtidigt som vi ska fira lillebror som blir 24 den 15:e.
Imorgon ska jag vara hemma, ska skicka in en första skiss av uppsatsen. Har inte börjat skriva något än, vi har ju bara haft en vecka på oss än så länge. Ska börja skissa lite sen, hoppas verkligen museipedagogen i Skara vill hjälpa mig annars skiter sig hela min uppsats. Hon har inte svarat än på om jag får intervjua henne. Såg att jag fått in poäng som jag saknat så nu är jag helt i fas med alla tentor plus att jag klarat sista tentan vi hade över jul :) Har passerat 200 hp nu :)

Inga kommentarer: