tisdag 8 februari 2011

Ullared

Nu har det handlats kan jag säga. Jag och Mikael var ju i Stockholm i helgen och på vägen hem stannade vi på ikea så nu har vi en spjälsäng, madrass till den med mera. Igår var jag på Ullared med min mamma och moster. Handlade för 3000 men det var inte mycket som inte stod på listan... Nu har vi det mesta vi behöver och lite till. Passade ju på att köpa lite baskläder i storlek 62, 68 och 74 också men nu ska jag inte köpa några mer kläder innan jag vet vad det blir. Har dessutom alla kläder vi behöver i storlek 50-56. Hade hoppats på att kunna köpa en skötväska där men fanns inga bra. Ingen av dem hade något fack att stoppa nappflaskan i. Tyckte det var väldigt konstigt.
Det var förresten en väldigt bra dag att åka dit. Va inte alls mycket folk. Vi kunde i lugn och ro gå tre personer i bredd och parkering fick vi nästan så nära det går.
Problemet är nu var jag ska göra av alla grejer, vi har ju det ganska trångt som det är. Det är meningen att vi ska flytta framöver men det kommer kräva ett banklån och vi har ingen aning om hur mycket pengar jag kommer få så vi avvaktar ett tag.

Inga kommentarer: