tisdag 30 september 2008

Så fint i akvariet nu

Har ont i kroppen idag men det är helt mitt eget fel, bar på en allderles för tung väska igår. Det syns tom på armen att det finns muskel där som är arg på mig... Måste kanske påpeka att jag bar på den i flera timmar... Aja, hoppas det är bättre imorgon.


Va så fint hemma när jag kom hem igår, nya fiskar och växter i akvariet och blommor till mig :)












Va ute och gick i regnet förut, hade sett att det finns goda clementiner i affärerna nu så jag var bara tvungen att köpa det, hade vinterkläder på mig så jag blev jättevarm men blev iaf inte blöt under. Håller på att mjuka upp ett par Dr Martens kängor och det är inte så jättemysigt, går bara korta promenader på ett par kilometer i dom än så länge och bara det gör ont men jag vet ju att dom blir jättesköna när man väl gått i dom ett tag.

Inga kommentarer: