lördag 13 september 2008

Pluggat idag

Vaknade ganska tidigt imorse och mådde skit. Drack vin igår kväll också så det gjorde väl att huvudet kändes tyngre än det skulle gjort, drack inte mycket men när man inte mår bra för övrigt märks det väl mer. Ville ju inte sitta och dricka vatten till en fin köttbit med god sås... Men jag hade ju bestämt mig för att åka till biblioteket på fm så jag tog några tabletter och åkte. Det va ju iaf inget fysiskt ansträngande. Är nästan klar med uppgiften nu men måste nog korta ner den lite, den skulle va på mellan 1500-2000 ord (ca 4,5-6 sidor eller nåt sånt) och det var tolv frågor... Det kändes som en riktigt liten uppgift jämför med vad jag är van vid nu, annars ska ju svaret på en fråga va minst fem sidor och det var på dom små uppgifterna... Hur som helst va det lungt och skönt idag.
Har inte gjort mycket för övrigt idag men är hur trött som helst, är riktigt skönt att jag inte har något jobb på ett par dagar till, jag kanske tom hinner bli nästan frisk innan jag ska jobba igen. Annars hade jag gärna jobbat, det blir ju inte mycket pengar i plånboken på det här sättet.

Det märks verkligen att det börjar bli höst ute nu, va bara fyra grader när jag gick upp imorse men solen har varit framme hela dagen så det har varit riktigt fint väder. Hade jag mått bättre hade jag tagit en lång promenad. Hösten brukar jag tycka är riktigt jobbig men har inte kännt så än och gjorde det inte så mycket förra året så jag hoppas jag slipper det. Antar att det beror på att jag i allmänhet mår mycket bättre nu för tiden :)

Inga kommentarer: