fredag 12 september 2008

Dålig respekt

Sitter på skolbiblioteket och försöker plugga utan vidare framgång, har gjort en hel del idag men nu är det stopp och det retliga är väl att det inte beror på mig, folk som pratar så mycket och när jag ska försöka läsa på engelska behöver jag lugn och ro, hade väl inte varit något problem om det inte varit lite bråttom, som vanligt när det gäller mig. Det ska va inne på söndag men biblioteket är inte öppet då och det är "ej hemlån" på böckerna så jag har bara imorgon på mig. Hoppas bara min förkylning inte är värre imorgon, den har blivit värre och värre under dagen. Funderar på att ge upp för dagen men hade gärna velat sitta till dom stänger klockan sex så jag slipper ha panik imorgon. Skönt, nu verkar det som dom äntligen ska gå, det tog bara en halvtimma eller lite till. Då ska jag försöka en stund till...

Blev glad allderles för snabbt, det va tyst i några minuter :(

Inga kommentarer: