måndag 8 september 2008

Hösten är påväg

Är riktigt seg idag, inte jättetrött men seg, jättetrött var jag däremot imorse, va svårt att komma upp ur sängen, brukar inte ha riktigt så svårt att gå upp även om jag aldrig varit någon morgonmänniska, men imorse mådde jag illa av trötthet. Det jobbiga var ju att jag skulle jobba... Det verkar faktiskt som de flesta varit ganska sega idag, nästan alla jag pratat med har sagt det, men det har varit riktigt höstväder här idag, morgonen/fm var dimmig och solen lyckades inte ta sig igenom molnen förrän på em och då bara en liten stund, när jag åkte upp till jobbet var det som att åka ovanför molnen nästan. Fast det ser väldigt roligt ut när man öppnar förnstrena på jobbet och det "ryker" in. Sen kanske det bara jag som är extremt lättroad när jag är övertrött, brukar få höra att jag är det... Lättroad och allmänt tramsig... Men jag är hellre det är sur och grinig.

Började precis fundera på vad det var jag skulle skriva här egentligen... Minnet är strålande... Vet iaf att det inte var det jag har skrivit om, det är ju iaf ett framsteg. Hmm, nu börjar jag snart bli flummig... Nu ska jag snart placera mig framför tv:n för resten av kvällen, först sjukhuset och sen Poirot, min stora favorit :)

Inga kommentarer: