tisdag 16 september 2008

Tankar en tisdag em

Skulle suttit på skolan och pluggat i em men böckerna va inte lediga så det var bara att åka hem igen. Ska plugga matte istället och åka ner tidigt imorgon. Kollade lite på tv när jag kom hem och fastnade på Dr Phil, japp ni läste rätt, brukar aldrig titta på honom men idag pratade han om mobbing så jag blev sittande. Kom att tänka på en jättebra sak jag läste i metro för ett par veckor sedan, här är en adress till något jag tycker är mycket läsvärt.
http://www.metro.se/se/article/2008/08/28/11/0421-65/index.xml


Känner mig lite bättre idag :) Hoppas det fortsätter åt det hållet. Vet inte om det är bra eller dåligt men även om jag är jättesjuk så ser jag sällan ut att vara det. Är ju ofta skönt men tyvärr har ju folk svårt att tro att man är sjuk när det inte syns. Tycker synd om dom som alltid har det så.

Va nere på stan lite snabbt förut också eftersom jag behövde ansiktsrengöring, tittade in lite i några affärer, finns så mycket snygt nu så jag blev ju jättesugen på att shoppa, kanske bara är bra att jag inte har några pengar att shoppa för, behöver ju faktiskt ingenting. Skulle snarare behöva göra mig av med massa grejer men jag har väldigt svårt för det.

Inga kommentarer: