måndag 4 augusti 2008

Augusti nu

Är såå trött idag och jag ska iväg och jobba sen, kul... Har jobbat de senaste fyra dagarna, resten av veckan vet jag inte hur den blir med jobb, vet bara att jag ska försöka få ledigt på lördag eftersom mormors 85-års dag ska firas då. Misade ju flera arbetsdagar bara för förkylningen =( Har ju gått dåligt med träningen pga den också, ska försöka orka träna lite efter jobbet idag men vi får väl se, brukar va jättetrött när jag slutat och det kanske iof inte är så konstigt, det är riktigt jobbigt att städa i högt tempo hela dagen.

Det verkar som det fina vädret kommer försvinna nu men ärligt talat är jag inte så ledsen för det, att jobba när det är över 30 grader är en plåga, nej det finns ingen luftkonditionering på hotellet... Visst fönstrena går att öppna men det hjälper inte så jättemycket. Att träna i den värmen som varit är heller inte min grej, har faktiskt fått massa värmeutslag så jag hoppas dom kommer försvinna nu. Synd bara att det troligtvis kommer bli jättedåligt väder istället, kunde det inte bli något mellanting? Aja, jag ska sluta prata väder nu men jag är ju svensk ;) Ska istället äta min frukost.

Inga kommentarer: