söndag 17 augusti 2008

OS :)

Känner att jag skriver väldigt lite här nu, vet inte om det beror på att det inte händer så mycket. Den här veckan har jag iof inte varit hemma så mycket, har ganska mycket att göra för tillfället och mer lär det bli... Idag har det varit en riktigt lat dag, har mest sett på tv, är ju OS och jag har knappt hunnit titta något på det så idag har jag tittat nästan hela eftermiddagen :) Spelar iof inte så stor roll att jag missat en del för det är ändå friidrotten som jag tycker är roligast.
Någon egen träning har det inte blivit idag, om regnet lugnar sig kanske det blir lite senare. Är väldigt trött idag efter en hel arbetsvecka och för lite sömn, dessutom har andningen varit lite ansträngd idag. Va tvungen att testa mig själv på 2 km i veckan, tar ju vanligtvis ingen tid när jag springer utan är mest glad att jag kan springa över huvud taget men jag klarade min gamla runda, alltså 2 km på 11.25 vilket är långt ifrån bra men ändå helt ok, särskilt eftersom sista biten är en lång seg uppförsbacke. Borde klara tjejmilen något snabbare i år om jag tänker på hur jag springer, borde ha mer att ge eftersom jag återhämtar mig väldigt snabbt efter jag sprungit, eller inte lika snabbt när jag sprungit mina 7 km och styrketränat efter men jag är inte överdrivet trött. Tyvärr är det ju andningen som är jobbig, känner att benen orkar mer men ska ev börja med mediciner igen, ska iaf försöka få en tid hos en läkare nu i höst.

Inga kommentarer: