måndag 25 augusti 2008

Måste köpa ny mobil

Jag har extremt svårt att bestämma mig... Måste köpa en ny mobil och har ingen aning om vad jag ska välja och hur mycket pengar ska jag lägga på den?? Vill väldigt gärna ha en ihopvikbar som jag har nu, tycker det är så skönt att slippa tänka på knapplås osv, vet att många inte vill ha det för att det lätt blir glapp men jag har själv aldrig haft det problemet. Vill gärna ha med kamera och gärna något bättre än den jag har (har en motorola v220, japp den är gammal), har funderat på en sony ericsson k810i, eftersom det är mycket för pengarna men den är ju då inte ihopvikbar och jag gillar små mobiler... Samtidigt vet jag att den är bra eftersom Mikael har en. Sen finns ju alternativet att köpa en betydligt billigare (och sämre) mobil tills jag hittar en som jag verkligen vill ha. Hade hoppats kunna ha den jag har ett par månader till men just nu är jag glad för varje dag som den håller... Det bör då tilläggas att jag har haft den i tre år och att den är väldigt välanvänd, den har även hunnit med ett par fall i betongolv, asfalt mm så det är inte så konstigt om den börjar bli lite dålig, det har faktiskt inte varit ett enda fel på den tills den började krångla för några veckor sedan.

Skulle bli väldigt glad för tips på en bra mobil...

Inga kommentarer: