söndag 27 januari 2008

Söndag igen

Kände att det nog var dax för ett nytt inlägg här, va ju en vecka sen nu. Har haft mycket att göra i veckan men inget som är särskilt värt att berätta. Har jobbat en hel del vilket inte är fel för ekonomin men. Får se hur veckan som kommer blir, vet att jag ska jobba fredag och lördag och kanske även måndag. Känner att skolan kommer i kläm när jag jobbar för mycket... Borde plugga massor för jag ligger lååångt efter. Vet att jag skulle må mycket bätre om jag kunde komma ikapp och inte ha det som pressar mig.
Önskar bara att jag kunde få göra något som är kul ibland också, har tänkt på det i veckan, gör nästan aldrig något som är kul, bara det jag måste. Önskar så att jag kunde få åka skidor, jag älskar att åka skidor men känner igen annan som åker, verkligen ingen, utom pappa då förstås, men jag vill inte åka i de löjliga backarna som finns häromkring, dessutom är det ju nästan aldrig riktig snö i dom. Vill åka längre upp i Sverige där det tar mer än någon minut att komma ner för backarna, vet iof inte hur mycket jag skulle orka åka för jag är inte särskilt vältränad men om jag fick veta att jag skulle få åka skidor så skulle jag nog börja träna om fem minuter. Har faktiskt funderat på att gå ut och gå idag, är ju jättefint väder, solen skiner och jag tror att det är nolgradigt, det är faktiskt lite lite vitt på marken också. Tyvärr vet jag inte om jag hinner, vi ska åka för att fira en av Mikaels kusiner sen också måste man ju äta och det tar ju tid att laga mat...

Inga kommentarer: