fredag 18 januari 2008

Nöjd

Idag känner jag mig ganka nöjd med mig själv, jag har tvättat massor, bytt i sängen osv också har jag städat bland alla papper som samlar sig i fina högar överallt så det känns riktigt bra. Har iof inte pluggat någonting men men, blev väckt tio över sju imorse av ett ljud som mest kan liknas vid att någon slår med en hammare på ett element (från lägenheten under naturligtvis), hoppas verkligen de inte tänker jobba i helgen, dom brukar inte göra det iaf. Enda fördelen med att bli väckt tidigt är att dagen känns längre men jag hatar att bli väckt på det sättet, dessutom blir det för lite sömn för mig eftersom jag numera inte somnar förrän runt tolv. Det kanske andra tycker är tidigt men innan jag började plugga på högskola var jag van att gå upp fem eller sex och då måste man ju lägga sig tidigt.

Blev tidigare idag tillfrågad om jag kunde jobba imorgon men jag sa faktiskt nej, har ju planer redan, hade ju hunnit men det är inte så kul att va jättetrött när jag för en gångs skull ska göra något. Vi ska spela spel, tycker jag är jättekul, hade aldrig någon att spela med när jag var yngre förutom när jag tvingade min lillebror att spela, nu har jag ju iof Mikael att spela mot också, vi har faktiskt köpt ett nytt TP för bara ett par veckor sedan, det gamla kändes inte så aktuellt längre, tror det va från 1993... Annars är Cluedo ett favoritspel men det är inte så kul på två personer för det blir för lätt (har ett nytt som vi inte ens provat än). Hur som helst, kommer inte ihåg vilka spel det var som gällde imorgon men det ska bli kul. Tänkte gå en runda på stan innan, antar att det "fortfarande" är mest rea, jag är ju nyfiken på vårmodet... Ska köpa någon bra tidning och läsa lite om det iaf.

Nu blir det mina absoluta favoriter, pizza, öl och Let's Dance. (Önskar så att jag kunde få lära mig att dansa)

Inga kommentarer: