söndag 20 januari 2008

Helkväll igår

Söndag redan, är ganska trött och skulle mer än gärna sova på soffan en stund men då kan jag ju inte sova inatt. Köpte en Cosmopolitan för en stund sedan så jag sätter mig nog och läser den snart, va med ett parfymprov i den, någon från Gwen Stefani, luktar ganska gott faktiskt, använder parfym ganska ofta numera, har ju ett par riktiga favoriter från Hugo Boss och Puma. Tror den här luktar lite liljekonvalj, gillar frächa dofter, skulle gärna köpa någon från DKNY som har helt underbara dofter av äpple. Tyvärr är det ganska mycket jag gärna skulle köpa nu, vill väldigt gärna ha en kamera men jag får väl jobba och försöka spara. Tror det lutar åt en Canon IXUS eftersom jag vet att det blir bra bilder.

Va ute på stan någon timme igår, börjar komma in lite nytt nu och det finns faktiskt möjlighet att göra vissa fynd på rean fortfarande, några butiker har nu halva reapriset, oftast är det ju bara skit kvar då men det fanns en del som va bra, särskilt på Åhlens. Igår eftermiddag och kväll var det Jeopardy, tacos och bål som gällde. Jeopardy va jättesvårt, skulle inte skada att vara lite mera allmänbildad, fast det va lite konstiga kategorier... Va iaf väldigt trevligt och bålen var riktigt god, mousserande vin, cider och frysta bär. Lägger nog upp lite bilder på Facebook senare idag.

Inga kommentarer: