torsdag 1 september 2011

Höst snart

Har inte hört något mer om babymassagen tyvärr. Fick ju bekräftelse på att jag är anmäld men sen har jag inget hört och det är meningen att det ska börja på onsdag. Avvaktar väl till måndag eller nåt så får jag kolla upp det.

Idag var det lite svalare att gå upp, det märks att hösten närmar sig. Tycker inte det är så jobbigt eftersom jag inte går i skolan. Tycker att det ofta är ganska behagligt väder i september också, det brukar vara lagom varmt. På tal om väder har jag upptäckt att jag måste köpa strumpor till Elias, de han har är för små. Blev lite besviken igår, tog på honom ett par nya jättesöta strumpor jag köpt på Åhlens och upptäcker när jag tar upp honom ur bilbarnstolen att de var helt förstörda eftersom han fastnat i kardborre med dem. Har funderat på hur vissa av hans strumpor kunnat bli så fula men nu vet jag. Alla hans strumpor är slitna på hälarna för att han sparkar och sprattlar så men viss är helt upprepade :( Får lägga något under honom i bilbarnstolen så han inte fastnar mer.

Inga kommentarer: