tisdag 24 maj 2011

Ont igen

Skulle behöva hända något roligt snart. Allt känns lite segt för tillfället. Är så tråkigt att vi inte fick lägenheten, det är tråkigt väder och jag har fått ganska ont efter förlossningen igen. Trodde det värsta var över men gör ont varje gång jag sätter mig och reser mig och jag är allmänt öm. Jag vet ju att det tar tid att läka men jag har så hemskt svårt att sitta still. Jag längtar så efter att börja träna men det måste vänta tills jag läkt helt. Funderade på om yoga kan funka... Behöver äta hälsosammare också, får vara glad att jag inte fick graviddiabetes. Lyckades vara utan socker i fem dagar förra veckan vilket är ett stort framsteg. Vill vara en bra förebild för Elias när han börjar lägga märke till vad jag äter.
Ska försöka ta mig ner till stan i slutet av veckan och klippa mig, det blir iaf roligt, hoppas iaf jag blir lika nöjd som sist. Kommer ju tyvärr inte ihåg vad tjejen heter som klippte mig. Brukar gå till ett ställe där man tar en kölapp och väntar, tycker det är smidigt och det är något billigare än många andra ställen. Kostar 300 kr där, de flesta andra tar ca 500 vilket jag tycker känns mycket.

Inga kommentarer: