fredag 26 juni 2009

Tidig morgon trots att jag är ledig

Klockan är inte ens åtta och jag har redan varit vaken i över två timmar, segt... Va för varmt för att sova inatt, tog tid att somna och varit vaken en gång inatt så sammanlagt blev det inte många timmar sömn så kommer va väldigt trött idag. Funderar på att äta frukost nu och gå en promenad innan det blir för varmt.

Va ju i Göteborg igår och skyndade mig in på ett ikea påväg hem, har väldigt länge behövt någonstans att göra av allt jag har på mitt databord så nu har jag köpt hurtsen helmer som jag roat mig med att montera ihop nu på morgonen, antar att det bara är jag som kommer på att göra det klockan sex på morgonen... Lovar att det inte stört grannarna, det handlade bara om att skruva :)

Nä, nu ska jag göra frukost och äta den på balkongen, är jätteskönt där nu, är ingen sol där förrän sent i em. Jag har verkligen inget emot det här vädret men jag har bara inte vant mig vid värmen än. Älskar att slippa tre lager kläder och en tjock jacka.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Instämmer! Jag har jobbat hela veckan och därmed inte hunnit njuta särskilt mkt alls av vädret men vill inte klaga ändå. Underbart ju! :)

Therese sa...

Är jätteglad att jag faktiskt varit ledig nu, eller nästan ledig iaf. Ska du jobba mycket i sommar?

Anonym sa...

Jag vet inte riktigt, än så länge har jag fått mest småpass lite utspritt sådär. Lagom mkt för att förstöra veckorna men inte tillräckligt mkt betalt för att det ska vara värt. :P

Du?

Therese sa...

Jobbigt när det är så.

De närmaste 4 veckorna har jag 7 dagar men jag vet ju aldrig när det ringer så jag kan knappt planera någonting för jag behöver ju verkligen pengarna, sen har jag visserligen heltid i fyra veckor...

Anonym sa...

Okaj, då vet du också hur det kan vara. Hoppas oxå på att de ringer o vill jag ska jobba mer. Gött med heltid sen iaf. :)