måndag 22 juni 2009

Börjat ta tag i saker

Min chef ringde och bad om ursäkt idag och jag har fått två nya dagar istället :) Kommer få ytterligare dagar när jag jobbar nästa gång, känns skönt för jag började bli lite orolig för hur lite jobb det skulle bli i sommar egentligen.
Idag kom jag upp ur sängen väldigt sent men jag har ändå hunnit med en del, jag har tvättat och då också kollat in "nya" tvättstugan, eller det är nya tvättmaskiner, så nu tar det bara 40 min oavsett temperatur istället för mellan 55 och 75, inte helt fel.
Jag har även tagit tag i det här med att ringa vårdcentralen och kan nu hämta ut mina mediciner på onsdag, ska bli skönt, det tar ju ett par veckor innan effekten börjar märkas men tiden går ju så fort så... Har faktiskt gått en promenad också, provade att jogga lite och det kändes helt ok, trodde andningen skulle strejka helt men istället var det mitt knä jag kände av lite men det försvann sen :) Var förvånad över andningen eftersom den är helt kass för övrigt men det kan ju vara för att jag verkligen andas ordentligt när jag joggar.

Inga kommentarer: