onsdag 10 juni 2009

Minisemester nu :)

Nu har jag jobbat mina 17 dagar i streck och känner mig just nu mer död än levande men det beror även på personalfesten igår, vi sov typ 2,5 timar inatt... Vi har personalfester eller grillkvällar där typ hälften sover över och det blir inte mycket sömn... Men trevligt var det trots en del regn, vi hann iaf grilla innan det började regna allt för mycket, då förflyttade vi oss in i vindskyddet det där spelades trummor och gitarr. Vi försökte med lite sång också men med ett sådär resultat... ;)
Känns faktiskt riktigt tråkigt att sluta på Ekehagen nu, kommer sakna alla och framför allt att faktiskt kunna prata med alla arbetskompisarna, alla pratar ju svenska där :)

Nu ska jag strax se på Miss Marple och äta tacos :) Har plåstrat och tejpat mina fingrar ordentligt inför detta eftersom jag fått torrsprickor, det är tre fingarar där det är som värst med ganska djupa sprickor, vilket gör helt sjukt ont, särskilt på tummen där jag har flera stycken. Det gjorde riktigt ont bara att tvätta håret förut för att inte tala om hur ont det gjort att jobba idag men nu har jag köpt bedövningssalva och som sagt plåstrat om så nu känns det bättre :)

Inga kommentarer: